Combat
S6, E17: Clark and Chloe find an escaped Zoner named Titan who is the star of a secret fight club that puts its death battles on the internet. Lois can tell that there is a story and goes to investigate and is put in the ring to fight, while Clark goes in as a super-powered fighter to take on Titan but ends up against a different opponent instead.