Competitive Ecology
S3, E3: The study group struggles to incorporate a fellow classmate while working on a project for Professor Kane's (guest star Michael K. Williams) class. Meanwhile, Chang (Ken Jeong) causes a fire while trying to solve a strange mystery of his own making.