Competitive Wine Tasting
S2, E20: Jeff (Joel McHale) suspects something isn’t quite right when an attractive classmate gets engaged to marry Pierce (Chevy Chase). Meanwhile, as Troy (Donald Glover) invents a childhood trauma to impress Britta and the rest of his acting class, Abed (Danny Pudi) challenges a professor's (guest star Stephen Tobolowski) theories about Who’s the Boss.