Contemporary Impressionists
S3, E12: The study group must work as celebrity impersonators at a bar mitzvah to pay off Abed’s (Danny Pudi) debt to a talent agency owner (guest star French Stewart), while Troy (Donald Glover) struggles with how to deal with his best friend’s loose grasp of reality. Meanwhile, Jeff (Joel McHale) battles his growing ego after being prescribed anti-anxiety medication.