Conventions in Space and Time
S4, E3: Troy (Donald Glover) worries about losing Abed (Danny Pudi) to a fellow obsessive Inspector Spacetime fan at a convention for the show, while Annie (Alison Brie) fantasizes about being married to Jeff (Joel McHale) after he backs out of their weekend plans. Guest starring Matt Lucas, Tricia Helfer, and Jerry O’Connell.