Dancing in September
S2, E2: When Riggs and Murtaugh respond to the death of a plastic surgeon, they are drawn into a case involving an illegal drug ring run out of a wellness clinic. Things heat up when Karen Palmer from the DEA and Riggs compete to solve the case first. Meanwhile, Trish and Murtaugh face the emotional challenges of sending their first son RJ off to college.