Dark Skies
S5, E8: Magnum and Rick make a shocking discovery in the Captain Greene case, Higgins and TC head to Maui to help an eccentric billionaire find the owner of a drone that has been harassing him, and Shammy aids Kumu after an incident occurs at La Mariana.