Dead Inside
S5, E7: When an estate agent is found murdered in one of his properties, the evidence initially points towards a disgruntled ex-tenant. However, further investigation puts the victim's wife and daughter in the frame. Elsewhere, Flack is worried by his sister's erratic behaviour.