Chicago Justice Dead Meat
S1, E6: When Antonio and Nagel investigate the supposed suicide of a Chicago PD officer whose cancer riddled body is found in a bathtub, they determine the death was a murder. The murder investigation leads to an old nemesis of Stone's.