Chicago Justice
Fake
Peter Stone, his team, and investigator Dawson try to bring a warehouse arsonist to justice, and the suspect's high-powered attorney tries to get his client acquitted.
When a Muslim grad student is brutally murdered, Stone and the team arrest his friend, another Muslim student, who claims he committed murder to prevent a terrorist attack.
When Antonio and Nagel investigate the supposed suicide of a Chicago PD officer whose cancer riddled body is found in a bathtub, they determine the death was a murder. The murder investigation leads to an old nemesis of Stone's.