Demon Girl
S1, E1: When Officers Minogue and O'Leary bring in a girl possessed by a demon, Sergeant Maaka invites them to join the secret Paranormal Unit of the Wellington Police. But when the demon escapes, they have to track it down before it opens the gates of hell.