Demons
S2, E6: James and Donna reaffirm their love after he saves her and Maddy from Harold Smith's angry attack, but are forced to leave Laura's secret diary behind. Elsewhere, Cooper informs Ben of his rescue of Audrey from One-Eyed Jacks.