Devil in a Garbage Bag
S1, E4: Walker (Sharlto Copley), Pilgrim (Susan Heyward) and the rest of the Powers Division must prevent Wolfe (Eddie Izzard) from escaping the high-security prison that holds him, The Shaft. As Wolfe goes on a murderous rampage from within the prison, the Powers team is forced to try a new top-secret technology to keep him detained – code name: The Drainer.