Dial M for Murtaugh
S3, E11: Murtaugh takes a family vacation, but is pulled back into work when he witnesses an alleged abduction. Meanwhile, Cole is left to investigate a murder by himself, but the two cases begin to intersect. Then, Erica's mother, Senator Malick comes to town and stirs things up between Erica, Cole and the case at hand.