Dial Meg for Murder
S8, E11: Brian gets a job writing for a teen magazine. After trailing Meg around for research, he discovers that she has a secret boyfriend who's in jail. When Brian attempts to inform the family of Meg's secret life, it is revealed that her boyfriend has broken out of jail, and has been hiding in the Griffin's house.