Diggin' Up Dirt
S2, E12: When Riggs visits his father-in-law in prison, a walk down memory lane reveals an old secret about his deceased wife. Meanwhile, Murtaugh tries to impress Captain Avery and Trish and Leo Getz try to solve a murder on their own after being united by the death of a mutual friend.