Documentary Filmmaking: Redux
S3, E8: As Dean Pelton (Jim Rash) films an updated commercial for Greendale, the production takes a wild turn once he discovers that a famous Greendale alum has agreed to appear in the ad. Meanwhile, Abed (Danny Pudi) decides to make a documentary of the proceedings, while Pierce (Chevy Chase) locks himself in a rented trailer in protest of the low budget nature of the project. Guest starring Luis Guzman.