Economics of Marine Biology
S4, E7: Dean Pelton (Jim Rash) enlists the study group to make the campus more attractive in order to woo a wealthy student to Greendale. Meanwhile, a class on how to teach P.E. pits Shirley (Yvette Nicole Brown) against Troy (Donald Glover).