Election Day
S3, E19: The all important election day has arrived and the whole family rallies for some last minute campaigning - Mitch and Cam ride around in a 'Vote for Claire' mobile, the Dunphy house is campaign central with everyone manning phones and soliciting votes, and Claire does some last minute interviews -- with a few technical difficulties.