S1, E1: Young-joo, focused on adjusting to her new job, grows tired of her boyfriend Jae-yoon's constant complaints and breaks-up with him. When Jae-yoon sends her a heartfelt message, she heads to see him. But on her way, she faces an unexpected incident.