S1, E1: Dom and Kay are two ordinary police community support officers on the front line of policing, handing out Frisbees with 'Stay Street Smart' printed on them in east London. Detective Inspector Clinton Blair needs two undercover officers to infiltrate the Brightmarsh Gang, but the Met chiefs don't seem to get the brief, so Clinton decides to take matters into his own hands and recruits Dom and Kay in an 'off-the-books' operation.