Black Ops
Dom and Kay are two ordinary police community support officers on the front line of policing, handing out Frisbees with 'Stay Street Smart' printed on them in east London. Detective Inspector Clinton Blair needs two undercover officers to infiltrate the Brightmarsh Gang, but the Met chiefs don't seem to get the brief, so Clinton decides to take matters into his own hands and recruits Dom and Kay in an 'off-the-books' operation.
The mysterious Kirsty, a contact on a dating app Dom and Kay found on Clinton's phone, could be an undercover contact and just the person to get Dom and Kay out of this mess. They arrange to meet Kirsty and set about investigating the seemingly shady Superintendent Edwards by breaking into her office.
After Kay tails Celia Herrington's mystery visitor to a Ministry of Defence building, Dom is convinced that Kirsty will no longer be able to ignore their pleas for help. But first, they must hide Clinton's dossier somewhere safer, after an attempted raid on Dom's parents' house.