Germany Shore OG Episode 1
S1, E1: In Nice, the OGs Tommy and Paulina have visitors. But one of the guests is not feeling well. While OG Micha's making plans for his schlager music career, OG Hati's dreaming of becoming a rapper. She'll catch a helicopter to fly to Cologne.