Germany Shore OG
In Nice, the OGs Tommy and Paulina have visitors. But one of the guests is not feeling well. While OG Micha's making plans for his schlager music career, OG Hati's dreaming of becoming a rapper. She'll catch a helicopter to fly to Cologne.
Fabio invites Gigi, Cosimo and Melody to a nude painting session. In Cyprus, jealousy threatens to cause drama among friends. Tommy takes a beating during sparring.