S1, E1: Meghan is a popular social media influencer with a famous husband, two kids, and an unplanned baby on the way. However, Meghan's glossy life, as depicted in her website, is far from the truth. Meanwhile, supermarket worker Agatha is trying to create a perfect family herself, and tells her ex-boyfriend Hayden that he is the father of her unborn child.