White House Farm Episode 3
S1, E3: After a vital discovery at White House Farm by the family, Stan and Mick feel closer to shoring up their own suspicions about Jeremy. The arrival of a friend, Brett from New Zealand, increases tension between Jeremy and girlfriend Julie. Ann is growing ever more alarmed and suspicious of her cousin Jeremy's behaviour, and his handling of the family estate. As preparations for the inquest continue, Stan is concerned that if the bodies are released for cremation, evidence will be lost forever.