Not Safe for Work Episode 3
S1, E3: The minister's aide Martine arrives from London to pile the pressure on the Northampton team. Katherine juggles protecting Danny from himself while actually getting some work done. Meanwhile, a secret link between Martine and Jeffries is revealed.