Not Safe For Work
Jeffries, an experienced Whitehall HR manager, wants to be briefed about an imminent presentation to the minister, but Katherine has to help Danny cover up the fact that his department hasn't done any work for the past two years.
Jeffries reveals the real reason she's in Northampton is to streamline the department. Meanwhile, Katherine is preoccupied by the anniversary of a traumatic event from her past, and makes a spectacle of herself at her welcome drinks.
A week after the presentation the department is still awaiting news on its fate. Fearing the worst, Katherine strongly considers her future as a visitor shows up for her in Northampton, turning her world upside down.