Bad Prosecutor Episode 7
S1, E10: Kim Tae-ho takes the position of Deputy Prosecutor. Realizing that he is the one who led everything so far, Jung returns to the Central Prosecutor's Office and plays an inevitable match against Kim Tae-ho.