Bad Prosecutor
Jin-jung, a delinquent prosecutor that will never exist in the prosecution's history, used to deal with insignificant cases every day.
Jung gets clues about the real culprit of the "Seocho-dong murder case" while handling all kinds of nonsense complaints. The counterattack of the delinquent prosecutor is just beginning.