The Devil Judge
Upon witnessing the hypocritical side of Yo-han, Ga-on feels more hostile toward him; Ga-on meets the person who claims that Yo-han was referred to as a devil in school.
After an explosion in a judge's office, Yo-han informs the press about Ga-on's well-being and declares that the trial court will continue to resist.
Ga-on suffers from great confusion about the relationship between Isak and Yo-han. Ga-on and Su-hyeon begin to track down the cathedral fire incident.
Yo-han senses that Gyeong-hui attempts to build a new image of her with the case and assumes that there's a potential wire-puller behind her.