The Good Detective
When doubts surface about a 5-year-old murder conviction, a veteran detective and a young hotshot team up to discover the hidden truths of the case.
On their first day as partners, detectives Kang Do-chang and Oh Ji-hyeok pick up a series of calls with perplexing connections to a closed murder case.
Intrigued by emerging claims of Lee Dae-cheol's innocence, Jin Seo-kyeong asks Do-chang for a meeting. The police search for the missing girl.
Unable to ignore new CCTV footage of Dae-cheol, Do-chang and Ji-hyeok look for answers. Seo-kyeong receives a troubling call from Park Geon-ho.
Do-chang visits Lee Eun-hye at the hospital; when Ji-hyeok sends Seo-kyeong a photograph of a suspect, she realises she's in immediate danger.
After discovering a connection between Oh Jong-tae and the woman murdered five years ago, the detective squad begins working on the case in secret.
To secure a retrial for Dae-cheol, Do-chang comes clean about a slip-up in the original investigation. Seo-kyeong shares her suspicions with her boss.