BAD AND CRAZY
Su-yeol is a talented police officer who uses his skills to enrich himself in questionable ways. But his life is turned upside down when the mysterious fanatic K shows up.
After getting an officer suspended from service, Ryu Su-yeol gets a step closer to a promotion. Oh Gyeong-tae looks for a young girl's missing mum.
Su-yeol retraces Gyeong-tae's steps while tracking down the man in the helmet. Lee Hui-gyeom goes after a necklace that may hold crucial evidence.
Su-yeol falls from Do Yu-gon's good graces. While searching for the necklace at home, Su-yeol finds a collection of objects that are not his.
After ensuring Gyeong-tae's safety, Su-yeol pulls a dirty move. With Kim Gye-sik back on the force, the narcotics unit tracks down a street drug.
Su-yeol searches high and low to prove Hui-gyeom's innocence. However, the deeper he dives into the case, the closer he comes to falling into a trap.
Su-yeol teams up with K to investigate quietly and uncover the opponent's weakness. Meanwhile, the body count continues to grow.