Ergo, The Booty Call
S3, E16: Concerned that he is dating a woman half his age--and mortified to introduce her to Evelyn--Alan tries to avoid bringing his sexy 22-year-old girlfriend, Kandi (recurring guest star April Bowlby), to Jake's birthday party. Meanwhile, Rose continues her passive-aggressive pursuit of Charlie.