Excellence in Broadcasting
S9, E3: When Brian learns that Rush Limbaugh is going to be at the Quahog Mall for a book-signing, he decides to go down there and give him a piece of his left-wing mind. However, when Rush unexpectedly comes to Brian's rescue, Brian has a political change of heart.