Exposition Boulevard
S2, E16: Upon returning to Willoughby, Monroe, Charlie and Connor find the Patriots' re-education centre is up and running; Rachel and Miles are at odds on how far they are willing to go to take down the Patriots; Neville and Jason find a new ally.