Exposure
S2, E11: Jack and the team look for a paparazzo after he vanishes from a celebrity shoot and his camera is found covered in blood. They learn that the freelance photographer, Brian Owen, was seriously questioning his profession after a minor celebrity he photographed in a compromising position committed suicide. It is also discovered that Owen has also been taking pictures for a controversial environmental group.