Faes Wide Shut
S3, E5: When humans start dissolving into piles of goo, Bo uncovers a nefarious twist to a sexy Key Club. Meanwhile, Kenzi gets clingy with Bo – and a little Machiavellian with the others… forcing Bo to make an extreme revelation about her bestie.