False Confessions
S2, E4: With the future of Ewing Energies in jeopardy, Christopher does everything possible to keep a key deal alive. J.R. works to undermine Pamela, forcing John Ross to choose between a Ewing and a Barnes. Cliff Barnes returns to meet with an unlikely visitor.