Fit Lauderdale
S1, E10: The buyers visit Fort Lauderdale, Florida. A strange suit intrigues Yorgen and Christian, Greg and Lindsey come up with a unique way to remove the pounds, Jorge and Maydel try to stay awake, and Kevin doubles down.