Storage Wars: Miami
Bienvenido a Miami!
The buyers check out lockers in Hialeah and Miramar, Florida. Kevin steals a room from Jorge using an old auction trick, and Jorge and Maydel's discovery may leave them high and dry.
Miami Wow Machine
The buyers head to Pembroke Pines, Florida, for a Jerry Mahaffey auction. Greg and Lindsey are ready to drink after scoring a room, and an old map could bring big dollars for Jorge and Maydel.
The buyers visit Lantana, Fla, Jorge and Maydel uncover a piece of music history, and Greg and Lindsey have a misunderstanding. Yorgen and Christian find a medical device.
Despite a detour, Kevin grabs a locker with a lot of bite, while Greg and Lindsey have their eyes on appliances. Jorge and Maydel put on their game faces.