Meet the Batwheels Fly
S1, E6: Tour the glittering night sky with Batwing, Gotham's flying protector with a penchant for posing, as she dips, dives, and dodges through buildings and water to take on villains and bale out a friend or two - set to her funky-fresh theme song.