Meet the Batwheels
Introducing the supervillain-busting, rubber-burning Batwheels team -- Bam, Buff, BiBi, Redbird and Wing -- that works together to save the day.
Calling All Batwheels
A music video introducing all of Batman's heroic vehicle squad, the Batwheels, showcasing their incredible gadgets, stunning talents, and unique personalities.
Bam!
Set to his rocking theme song, Bam the Batmobile takes to the streets of Gotham and uses his smarts, leadership skills, and awesome gadgets to fight crime and stop the villainous Legion of Zoom.
In this country-inspired music video, Buff the Bat-Truck shows off his strength as he tows the bad guys out of town and lifts the spirits of his fellow Batwheels with his sensitive side, all while protecting the people (and critters) of Gotham.
It's time to go, go, go with Batgirl's motorbike Bibi as she zigs and zags her way to victory in this high-energy music video - it doesn't matter if it's a stunt jump or a speeding supervillain, Bibi always gives it her all and then some!
Tour the glittering night sky with Batwing, Gotham's flying protector with a penchant for posing, as she dips, dives, and dodges through buildings and water to take on villains and bale out a friend or two - set to her funky-fresh theme song.
A series of spooky sounds and sights leads the Batwheels to believe that the Batcave is haunted by a B-B-Bat-Ghost!