For a Few Paintballs More
S2, E24: As the paintball war is revealed to be a City College plan to destroy the school, Jeff (Joel McHale) and Troy (Donald Glover) vie for control of Greendale's embattled army. Meanwhile, upset over being shunned by the study group, Pierce (Chevy Chase) attempts to save himself by betraying them.