Fork-Getta-Bout It
S2, E8: Riggs and Murtaugh are led into the underground mob world as they investigate a murder in a hospital. Meanwhile, Murtaugh learns that his daughter Riana is secretly dating the son of his neighbour and nemesis, Riggs spends more time with his childhood friend Molly, and Scorsese's real name is revealed.