Freaks and Geeks
S8, E18: Sam and Dean investigate some recent vampire kills and are surprised to learn that teenage hunter (and fan favorite) Krissy Chambers (guest star Madison McLaughlin) is involved. They find Krissy and learn her father was killed and trhat she’s been taken in by a man named Victor (guest star Adrian Hough) – who has taken in a group of orphan kids to teach them how to hunt. Victor is helping the teenagers find the vampires who took their parents so they can get revenge. While Sam is intrigued by Victor’s method of giving the teenagers a home life as well as a hunting life, Dean is suspicious of Victor’s motives.