Freight Trains and Monsters
S3, E2: The Duttons open camp, which proves to be the best therapy for Tate; Jamie and Hendon agree to teach a lesson to two criminals, but it does not go as intended; Beth learns more about Roarke's business plans; Teeter joins the bunkhouse.