From Rushing With Love
S2, E12: Now a sophomore, Rusty (Jacob Zachar) gets to participate in Rush Week for the first time and he is determined to land Andy (Jesse McCartney) as a pledge for Kappa Tau, but Calvin (Paul James) feels the pressure from Evan (Jake McDorman) to get Andy to pledge Omega Chi. Who will prevail in the battle for the big man on campus? Ashleigh (Amber Stevens) and Casey (Spencer Grammer) start to doubt Rebecca's (Dilshad Vadsaria) "mole" abilities and begin to question whether she's actually a double-agent for Frannie's (Tiffany Dupont) new sorority when the ZBZ girls’ rush week “Project Runway” fashion skit is successfully sabotaged by Frannie.