From the Ashes
S4, E3: The team's newest member, FBI rookie Elena Delgado, formerly of the NYPD, encounters a learning curve as she attempts to help search for missing 20-year-old Dina Kingston. The team soon discovers that Dina is a prostitute whose ransacked apartment contains the charred remains of her black book of clients.