Lana Longbeard Fruits Of Terror
S1, E2: When the crew grow tired of Dr Chopov's snerk soup, they stop to stock up on croconuts, but Lana gets enticed by a plant that promises to taste like all your birthdays, only for Boreas to have a very strange reaction to it.